بهترین طرح لبخند دندان

آخرین بروزرسانی : 16 آذر 1397

اصلاح طرح لبخند در تهرانسر

دندان پزشکان کلینیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات اصلاح طرح لبخند در تهران می باشد. برنامه ریزی صحیح، به کار بردن جدیدترین تکنیک های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد باعث می شود که تا به صورت دائم دندان های درخشان و البته لبخندی زیبا داشته باشید. برای اطلاع از قیمت با شماره تلفن ۴۴۵۰۰۰۵۷ تماس بگیرید.

بهترین طرح لبخند دندان

در دندانپزشکی از درمان هایی مؤثر و مقرون به صرفه برای بیمارانی که می خواهند به بهترین طرح لبخند دندان دست یافته و نتایج طولانی مدت را حفظ کنند، استفاده می شود. معمولا افراد در این زمینه توسط دندانپزشک از یک برنامه درمانی سفارشی که مختص مسائل بهداشت دهان و دندان هایشان است بهره مند خواهند شد.

بهترین طرح لبخند

برای دستیابی به بهترین طرح لبخند دندان بیمار باید از طریق بازدید دندانپزشکی از صحت و سلامت دندان های خود اطمینان حاصل کند و با طرح مراقبت مناسب در منزل مراقب دندان ها و لثه های خود باشد. در ادامه هفت راهنمایی برای داشتن بهترین طرح لبخند دندان با انجام مراقبت هایی ساده جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان ها و داشتن دندان هایی سفید، زیبا و سالم در اختیارتان قرار می گیرد:

  • روش معمول مسواک زدن را حفظ کنید

دندانپزشکان توصیه می کنند که تمام بیماران دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنند، یک بار در صبح و یک بار قبل از خواب شبانه. همچنین استفاده از روش شستشو با دهانشویه نیز بسیار مفید است.

  • نخ دندان را فراموش نکنید

استفاده از نخ دندان به طور مرتب برای خروج باکتری ها و پلاک ها از میان فضا های خالی دندان ها و همچنین حفاظت از لثه ها ضروری است و می تواند به مرور زمان بسیاری از مشکلات بهداشتی دهان را از بین ببرد. برای داشتن بهترین طرح لبخند دندان در کنار اینکه دو بار در روز مسواک می زنید از نخ دندان هم استفاده کنید.

طرح لبخند زیبا

  • از آدامس بدون قند در بین وعده های غذایی استفاده کنید

به جای مسواک زدن دندان هایتان بلافاصله پس از غذا، می توانید از آدامس بدون قند برای مدت ۱۵ دقیقه استفاده کنید. این می تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک کند و هر اسید غذایی که سطح دندان ها را می پوشاند از بین ببرد، در نتیجه به سلامت مینای دندان کمک می شود.

  • به طور منظم به دندانپزشکی مراجعه کنید

تنها دو بار چک کردن سلامت دندان ها در هر سال برای افراد کافی نیست. ما شما را تشویق می کنیم که در هر سه ماه یک بار به دندانپزشکی مراجعه کنید تا اطمینان بیشتری از سلامت دهان و دندان های خود داشته باشید. حتی اگر برنامه درمانی خاصی را انجام می دهید ممکن است دندانپزشک این برنامه را با ایجاد شرایط جدید برای شما تغییر دهد.

 

  • شکر را حذف کنید

به شیرینی و غذا های شیرین نه بگویید! خوردن غذا های با قند زیاد یا نوشیدن نوشیدنی های شکردار و گازدار، نه تنها برای سلامتی شما مضر است، بلکه می تواند به دندان هایتان آسیب برساند. داشتن یک رژیم غذایی سالم نقش مهمی را در دستیابی به بهترین طرح لبخند دندان ایفا می کند.

 

  • اجتناب از مصرف غذا هایی که دندان های شما را لکه دار می کنند

برخی از غذا ها و نوشیدنی ها می توانند دندان های شما را لکه دار کنند و این لکه ها بدون تمیز کردن حرفه ای ممکن است غیر ممکن باشد. چای، سس گوجه فرنگی، نوشیدنی های ورزشی، سس سویا، قهوه، شراب، انواع توت ها، نوشابه و آب نبات می تواند دندان های شما را تحت تأثیر قرار دهد. بهتر است تا جای ممکن مصرف این غذا ها و نوشیدنی ها را کم کنید.

 

  • مصرف غذا هایی که از دندان های شما محافظت می کند

خوردن میوه ها و سبزیجات خرد شده می تواند به طور طبیعی پلاک ها را از محیط دهان حذف کند و همچنین تولید بزاق را تحریک نماید. توت فرنگی و پرتقال به خصوص برای صیقل دادن دندان ها مفید هستند. خوردن سبزیجات خام مانند هویج، کرفس و گل کلم نیز برای محافظت از دندان ها بسیار مفیدند.

 

طرح لبخند دندان

طراحی لبخند یک روش دندانپزشکی است که به لحاظ هنری، لبخند های طبیعی، سفید و زیبا را ایجاد می کند. اجرای طرح لبخند دندان با بکارگیری راهکار های ساده ذکر شده در بالا، می تواند شگفتی های خود را به طور کامل جهت حفظ سلامت دندان و ایجاد یک ظاهر منحصربفرد نمایان کند.

بهترین طرح لبخند

 

کاندیدای بهترین طرح لبخند دندان چه افرادی می باشند؟

فردی که می خواهد جوان تر به نظر برسد با یک طرح لبخند زیبا می تواند سال ها از ظاهر خود فاصله بگیرد.

افرادی که می خواهند اعتماد به نفس بیشتری در هنگام لبخند داشته باشند.

بر اساس یک مطالعه انجام شده این امر به اثبات رسیده است که ۹۶ درصد از بزرگسالان بر این باورند که یک لبخند زیبا، جذابیت افراد را در میان اطرافیان بسیار افزایش می دهد.

فردی که می خواهد شانس خود را برای یک پیشرفت حرفه ای یا موفقیت در اجتماع و محیط کار بهتر کند. این یک واقعیت شناخته شده است که ۷۴ درصد از بزرگسالان احساس می کنند که یک لبخند منحصربفرد امکان یک کار موفق تر را امکان پذیرتر می کند.

و در نهایت تمامی افرادی که به سلامت، زیبایی و بهداشت دندان های خود اهمیت می دهند.

تاریخ انتشار : 29 مهر 1397 نویسنده : تعداد نظرات : 0 دسته بندی : وبلاگ,طرح لبخند,

ارسال نظر

شماره همراه شما منتشر نمی شود.
نظر حاوی تبلیغ یا توهین تایید نمی‌شود.
برای اطلاع از پاسخ نظر خود، شماره همراه واقعی خود را درج کنید.



پزشکان ما در تلویزیون

رزرو وقت

شما می توانید بدون مراجعه به مطلب به صورت کاملا آنلاین نوبت خود را رزرو کنید. کافی است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما نوبت شما را رزرو کنند.

رزرو وقت رایگان

رزرو وقت

انتخاب بخش مربوطه

نام و نام خانوادگی

شماره تماس

انتخاب بازه تاریخ از

انتخاب بازه تاریخ تا