چگونه لبخند هالیوودی داشته باشیم؟

آخرین بروزرسانی : 1 دی 1397

اصلاح طرح لبخند در تهرانسر

دندان پزشکان کلینیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات اصلاح طرح لبخند در تهران می باشد. برنامه ریزی صحیح، به کار بردن جدیدترین تکنیک های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد باعث می شود که تا به صورت دائم دندان های درخشان و البته لبخندی زیبا داشته باشید. برای اطلاع از قیمت با شماره تلفن ۴۴۵۰۰۰۵۷ تماس بگیرید.

لبخند هالیوودی، اصطلاحی است که برای یک لبخند زیبا با دندان ها و لثه هایی بی عیب و نقص بکار می رود. داشتن دندان هایی سالم، منظم و سفید، در افزایش اعتماد به نفس افراد نقش بسزایی دارد. فرم، رنگ فاصله دندان ها و وضعیت لثه ها در میزان زیبایی لبخند افراد تاثیر مستقیمی دارد. برای داشتن لبخند هالیوودی، اجزای مختلف دهان و دندان باید متناسب با دیگر اجزای صورت فرد باشد. علم دندانپزشکی به گونه ای پیشرفت کرده است که در حال حاضر می توان هرگونه اختلال و بد فرمی مربوط دهان و دندان را برطرف کرد.

لبخند هالیوودی

برای داشتن یک لبخند هالیوودی باید طرح لبخند افراد اصلاح شود. لذا برای ایجاد یک لبخند جذاب ممکن است نیاز به ایجاد تغییراتی در فرم دندان ها و فاصله بین آنها، طول دندان، حالت لثه و غیره ایجاد شود. به همین دلیل ایجاد لبخند هالیوودی در هر فرد، روش های متفاوتی دارد. ممکن است یک نفر نیاز به ایمپلنت به دلیل از دست دادن دندان داشته باشد، یا در فردی دیگر به دلیل فاصله نامناسب بین دندان ها، نیاز به ارتودنسی باشد، و یا در فرد دیگری که دچار پوسیدگی دندان شده، نیاز به ترمیم و پر کردن دندان با کمک روکش باشد. با کمک روش های نوین می توان شکل، فرم، رنگ و فاصله بین دندان ها را، به بهترین شکل ممکن اصلاح کرد.

لبخند هالیوودی

دندانپزشک متخصص زیبایی، پس از بررسی وضعیت دهان و دندان فرد، عکسبرداری انجام داده و با کمک یکسری نرم افزارهایی روش های درمانی اعم از ارتودنسی، روکش، کاشت و سفید کردن دندان­ها را شبیه سازی می کند. در طی بررسی دندان ها، پزشک وضعیت دندان را با دهان بسته نیز بررسی کرده و می سنجد که آیا فرد شرایط داشتن لبخند هالیوودی را دارد یا خیر.

صورت افراد 5 حالت کلی دارد که عبارتند از صورت بیضی، گرد، مربعی، قلبی شکل و صورت بلند. حالت نرمال و ایده آل صورت، فرم بیضی شکل است. بسته به فرم صورت، حالت و میزان کشیدگی دندان ها با کمک نرم افزار طراحی شده و فرد قبل از شروع درمان، در جریان نتیجه کار قرار می­گیرد.

برای داشتن لبخند هالیوودی و اصلاح طرح لبخند روش های درمانی مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

بلیچینگ دندان : که منظور سفید کردن دندان با مواد خاصی است.

لمینت دندان : لمینت سرامیکی و کامپوزیتی نیز از انواع آن بوده که برای نصب روی دندان ممکن است نیاز به کمی تراش دندان باشد. اما روش جدیدی به نام لومینیرز دندان که ساخت سرامیک آن توسط یک شرکت آمریکایی انجام شده، این مشکلات را نداشته و جزء جدیدترین و پیشرفته ترین روش های طرح لبخند هالیوودی است. البته لومینیرز قیمت بالایی دارد و در لابراتوارهای خارج از کشور ساخته می شود. اما این فناوری جدید قادر است بدترین بی نظمی ها و بدشکلی های دندان را اصلاح کند.

روکش دندان : یک روش ترمیمی برای دندان های پوسیده و آسیب دیده بوده و جنس روکش اگر از سرامیک و همرنگ دندان طبیعی باشد، در زیبایی فرد نقش بسزایی دارد.

پر کردن دندان : در این روش درمانی که بسیار گسترده انجام می شود، ممکن است از فلز های تیره رنگ برای پر کردن فضای خالی در اثر پوسیدگی استفاده شود. اما اگر از مواد همرنگ دندان استفاده شود، فرد احساس بهتری دارد. هرچند که دندان جزء دندانهای انتهای فک باشد.برای پر کردن دندان­هایی که به منظور درمان ریشه، قسمت­ های پوسیده آن برداشته شده، بهتر از مواد همرنگ دندان استفاده شود. مواد ترمیمی برای پر کردن دندان عموما آمالکام و کامپوزیت است. کامپوزیت به رنگ دندان بوده و بیشتر برای دندان های جلو که در معرض دید هستند، کاربرد دارد. آمالکام نیز به رنگ نقره ای است و برای پر کردن دندان های عقب استفاده می شود. بیماران امروزه تمایل دارند که دندان های عقبشان نیز با مواد کامپوزیتی که همرنگ دندان طبیعی است، ترمیم شود.

ایمپلنت یا کاشت دندان: این روش در مواقعی به کار می رود که فرد یک یا چند دندان خود را از دست داده و در حین صحبت کردن و خندیدن احساس خوشایندی ندارد. این روش درمانی اعتماد به نفس فرد را برمی­گرداند و می تواند یک لبخند زیبا به او هدیه دهد. زیرا این دندان جدید در ظاهر هیچ تفاوتی با دیگر دندان های سالم و طبیعی فرد ندارد.

باندینگ دندان : روشی بی خطر و ایمن که برای دندان های ترک خورده، تغییر رنگ داده، حذف فضاهای خالی و تغییر در اندازه دندان استفاده می شود. این روش بسیار سریع و تنها در یک جلسه قابل انجام است.

تمامی خدمات ذکر شده در بالا، توسط تیم متخصص و مجرب کلینیک دندانپزشکی مبین در تهرانسر، در بالاترین سطح کیفیت انجام شده و همه تلاش خود را برای ایجاد لبخند رضایت بیماران خود می کند. لازم به ذکر است در این کلینیک از پیشرفته ترین وسایل و ابزار و باکیفیت ترین مواد بهره گرفته شده تا با اصلاح طرح لبخند و ایجاد یک لبخند هالیوودی زیبا و جذاب، بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه کند.

 

تاریخ انتشار : 1 دی 1397 نویسنده : تعداد نظرات : 0 دسته بندی : وبلاگ,طرح لبخند,

ارسال نظر

شماره همراه شما منتشر نمی شود.
نظر حاوی تبلیغ یا توهین تایید نمی‌شود.
برای اطلاع از پاسخ نظر خود، شماره همراه واقعی خود را درج کنید.



پزشکان ما در تلویزیون

رزرو وقت

شما می توانید بدون مراجعه به مطلب به صورت کاملا آنلاین نوبت خود را رزرو کنید. کافی است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما نوبت شما را رزرو کنند.

رزرو وقت رایگان

رزرو وقت

انتخاب بخش مربوطه

نام و نام خانوادگی

شماره تماس

انتخاب بازه تاریخ از

انتخاب بازه تاریخ تا