طرح لبخند هالیوودی چیست؟

آخرین بروزرسانی : 19 بهمن 1399

اصلاح طرح لبخند در تهرانسر

دندان پزشکان کلینیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات اصلاح طرح لبخند در تهران می باشد. برنامه ریزی صحیح، به کار بردن جدیدترین تکنیک های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد باعث می شود که تا به صورت دائم دندان های درخشان و البته لبخندی زیبا داشته باشید. برای اطلاع از قیمت با شماره تلفن ۴۴۵۰۰۰۵۷ تماس بگیرید.

تاریخچه طرح لبخند هالیوودی

امروزه در حوزه دندانپزشکی با اصطلاحی به نام طرح لبخند هالیوودی رو به رو هستیم اما شاید اطلاعات چندانی در رابطه با آن نداشته باشیم. در واقع اگر بخواهیم تعریفی از طرح لبخند هالیوودی ارائه دهیم باید بگوییم داشتن دندان های صاف، یکدست، براق و سفید که بتواند باعث زیبایی دندان ها و در نتیجه لبخند شما شود. علت نامگذاری این لبخند را می توان مربوط به بازیگران هالیوودی دانست. در سال های قبل اکثر بازیگران هالیوودی برای این که بتوانند دندان هایی زیبا داشته باشند از روکش های موقت استفاده می کردند. در واقع این روکش ها به مدت چند ساعت بر روی دندان بازیگران قرار داده می شد و بعد از فیلمبرداری از روی دندان آن ها برداشته می شد. بعد از مدتی بازیگران به دنبال روش های دائمی رفتند تا از این طریق بتوانند طرح لبخندی زیبا را به طور دائم داشته باشند و همین موضوع باعث به وجود آمدن طرح لبخند هالیوودی شد.

روش های ایجاد طرح لبخند هالیوودی

برای داشتن طرح لبخند هالیوودی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایبی می باشند و می توانند شما را به لبخندی زیبا برسانند. در ادامه برای آشنایی بیشتر به برخی از این روش ها اشاره خواهیم کرد.

1_ باندینگ دندان: باندینگ دندان را می توان یکی از بی خطرترین روش های ایجاد طرح لبخند هالیوودی معرفی کرد. از این روش برای بهبود ظاهر دندان های ترک خورده، خراشیده و تغییر رنگ دندان ها استفاده می شود. همچنین برای از بین بردن فاصله بین دندان ها و تغییر در اندازه و شکل آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

2_ بلیچینگ دندان: یکی از روش های متداول در طرح لبخند هالیوودی، بلیچینگ دندان است. این روش برای افرادی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسند مناسب می باشند. با استفاده از این روش می توان به دندان هایی سفید و یک رنگ دست یافت. در واقع این روش برای سفید کردن دندان ها و از بین بردن لکه ها و تیرگی های روی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بلیچینگ دندان و سفید کردن دندان ها به کمک آن

بلیچینگ دندان و سفید کردن دندان ها به کمک آن

3_ لمینت دندان: لمینت دندان هم با اصلاح ناهنجاری های دندان ها می تواند در داشتن لبخندی زیبا کمک کننده باشد. در این روش انواع مشکلات دندان مانند کجی، خراشیده شدن دندان ها و تغییر رنگ آن ها قابل حل می باشد. لمینت ها معمولا از جنس سرامیک و یا پرسلن می باشند و از استحکام بالایی برخوردار می باشند.

4_ لمینت لومینیرز: یکی از روش های نوین در طرح لبخند زیبا استفاده از لمینت لومینیزر می باشد. در این روش ابتدا قالبی از دندان های شما تهیه می شود و این قالب به لابراتوار دندانپزشکی فرستاده می شود تا قالب های دائمی برای شما ساخته شوند. بعد از آماده شدن قالب ها آن را روی دندان ها قرار می دهند و به این ترتیب در زمانی کوتاه می توان لبخندی زیبا داشت. تفاوت این نوع لمینت ها با لمینت های معمولی در این است که برای استفاده از لمینت های لومینیزر نیاز به هیچ گونه تراش روی دندان ها وجود ندارد و این کار بدون بی حسی موضعی انجام می شود.

5_ ارتودنسی دندان: ارتودنسی دندان شاید یکی از رایج ترین روش ها برای رسیدن به لبخندی زیبا می باشد. با توجه به این که در این روش دندان ها صاف و یکدست می شوند می توان به لبخندی زیبا دست یافت. امروزه انواع مختلفی از ارتودنسی ها در بازار موجود می باشد که متناسب با نیاز می توانید از انواع آن استفاده کنید. البته نتیجه گیری در این روش مستلزم زمانی طولانی بوده و نمی توان انتظار داشت طی مدت زمان کوتاه به نتیجه ی مطلوب دست یافت.

6_ روکش دندان: در مواقعی که میزان آسیب و مشکلات دندان ها شدید باشد استفاده از روکش دندان می تواند راه حلی مناسب برای طرح لبخند هالیوودی می باشد. روکش ها معمولا از جنس سرامیک و یا فلز می باشند و با عنوان پروتز ثابت نیز شناخته می شوند. استفاده از این روش، دندان ها را در برابر آسیب و یا شکستگی محافظت می کند و به این ترتیب می تواند باعث زیبایی در دندان های شما شود.

7_ ایمپلنت دندان: هنگامی که دندان های شما بنا به هر دلیلی از دست رفته باشد برای جایگزینی آن ها می توانید از ایمپلنت های دندانی استفاده کنید. در واقع ایمپلنت دندان را می توان کاشت دندان معرفی کرد. برای این کار ابتدا پایه ایمپلنت در استخوان فک قرار داده می شود و بعد از مدتی که پایه ایمپلنت در جای خود ثابت شد ایمپلنت را بر روی آن قرار می دهند. به این ترتیب با پرشدن جای خالی دندان ها می توانید دندان هایی یک دست و زیبا داشته باشید.

رابطه طرح لبخند هالیوودی با افزایش اعتماد به نفس

رابطه طرح لبخند هالیوودی با افزایش اعتماد به نفس

ماندگاری طرح لبخند هالیوودی چقدر است؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با طرح لبخند هالیوودی بیان می شود این است که میزان ماندگاری آن چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت میزان ماندگاری آن به روش درمانی آن بستگی دارد. برای مثال فردی که از بلیچینگ دندان برای طرح لبخند هالیوودی استفاده کرده است نمی تواند انتظار داشته باشد که اثر این مورد تا مدت های زیادی باقی بماند و لازم است بعد از مدتی معین به ترمیم آن بپردازد.

در مثالی دیگر می توان گفت در مواردی مانند کاشت یا همان ایمپلنت دندان استفاده از ایمپلنت هایی با جنس مرغوب می تواند عمر مفید ایمپلنت ها را افزایش دهد. بنابراین باید برای بررسی مدت ماندگاری لبخند هالیوودی به بررسی روش انتخابی پرداخت. البته نکاتی مانند بهداشت دهان و دندان، نوع رژیم غذایی، عدم استفاده از سیگار و ... همگی می توانند از جمله عوامل تاثیر گذار در ماندگاری طرح لبخند هالیوودی باشند.

ایمپلنت دندان روشی موثر برای داشتن لبخند هالیوودی

ایمپلنت دندان روشی موثر برای داشتن لبخند هالیوودی

تاریخ انتشار : 19 بهمن 1399 نویسنده : تعداد نظرات : 0 دسته بندی : وبلاگ,سرویس ها,طرح لبخند,

ارسال نظر

شماره همراه شما منتشر نمی شود.
نظر حاوی تبلیغ یا توهین تایید نمی‌شود.
برای اطلاع از پاسخ نظر خود، شماره همراه واقعی خود را درج کنید.



پزشکان ما در تلویزیون

رزرو وقت

شما می توانید بدون مراجعه به مطلب به صورت کاملا آنلاین نوبت خود را رزرو کنید. کافی است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما نوبت شما را رزرو کنند.

رزرو وقت رایگان

رزرو وقت

انتخاب بخش مربوطه

نام و نام خانوادگی

شماره تماس

انتخاب بازه تاریخ از

انتخاب بازه تاریخ تا