بلیچینگ دندان - انواع بلیچینگ دندان

آخرین بروزرسانی : 16 اردیبهشت 1400

بلیچینگ دندان چیست؟

با ظهور روش های جدید در دندانپزشکی اکنون داشتن لبخند زیباتر در دسترس افراد بیشتری قرار دارد. یکی از محبوب ترین روش های سفید کردن دندان بلیچینگ دندان است. رنگ مینای دندان ها در اثر مصرف موادی همچون قهوه و تنباکو تغییر رنگ می دهد. اگرچه بسیاری از لکه ها را می توان با تکنیک های سفید کردن دندان از بین برد، اما سفید کردن ممکن است برای افرادی که دندان های حساس دارند نارحت کننده باشد. بلیچینگ دندان یکی از روش های سفید کردن دندان و اصلاح طرح لبخند، با کمک مواد ویژه است. این کار می تواند هم در مطب دندانپزشک انجام شود و هم در منزل توسط خود فرد. البته در هر کدام از این دو روش، مواد متفاوتی برای بلیچینگ دندان استفاده می شود. بلیچینگ دندان و سفید کردن دندان، موجب افزایش اعتماد به نفس افراد شده و حس زیبایی و آراستگی به فرد می دهد. از این رو این روش طرفداران زیادی دارد. بلیچینگ دندان یکی از اولین گزینه ها برای داشتن طرح لبخند زیبا در افراد است.

بلیچینگ دندان چیست؟انواع روش های انجام بلیچینگOffice Bleaching یا بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکیبلیچینگ فوری دندانبلیچینگ دندان در خانه + فیلمهزینه بلیچینگ دنداندر بلیچینگ از چه موادی استفاده می شود؟نحوه سفید شدن دندان توسط مواد شیمیایی بلیچینگمراقبت های بعد از بلیچینگ دندانمزایای بلیچینگ دندانمعایب بلیچینگ دندانبهترین برندهای بلیچینگ دندان کدامند؟سوالات متداول بلیچینگ دندان

دندان دارای دو قسمت است: عاج و مینا

مینای دندان روی عاج است. این قسمت ظاهر سفید دندان را ایجاد می کند. با افزایش سن از ضخامت مینای دندان کم شده و به تدریج رنگ عاج نمایان می شود و دندان زرد رنگ به نظر می رسد.

عواملی که باعث زرد رنگ شدن دندان ها می شوند عبارتند از:

  • سیگار کشیدن
  • رژیم غذایی نامناسب
  • رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان
  • مصرف نوشیدنی های حاوی قند

البته گاهی اوقات دیده شده افرادی هم که به طور مرتب مسواک زده و از نخ دندان استفاده می کنند نیز باز هم در اثر مصرف مواد غذایی قندی و غیره، دندان هایشان زرد رنگ شود.

روش بلیچینگ نسبت به دیگر روش هایی مانند کامپوزیت دندان و لمینت دندان صدمه کمتری به مینای دندان وارد می­کند. کامپوزیت ماده سفید کننده ترمیمی دندان است که برای پر کردن دندان هایی که خالی شده و عصب کشی شده است، استفاده می شود. لمینت دندان نیز سازه ای است که توسط دندانپزشک قالب گیری شده و در لابراتوار ساخته می شود و روی دندان سوار می شود.

مقایسه بلیچینگ دندان قبل و بعد آن

انواع روش های انجام بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان با دو روش قابل انجام است:

1) Office Bleaching یا بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی

این روش از بلیچینگ در مطب دندانپزشک توسط متخصص بلیچینگ انجام شده و از مواد شیمیایی مخصوص با غلظت بالا و مدت زمان کوتاه استفاده می شود. دندانپزشک دندان های شما را با محلول اسیدی آغشته یا اصطلاحا اچ می کند سپس یک ماده اکسید کننده به مینای دندان شما می زند. سپس دندان ها را در معرض نور شدید یا لیزر قرار می دهند( این روش با نام بلچینگ دندان با لیزر هم شناخته می شود). انجام کامل بلیچینگ در این روش معمولا سه تا چهار جلسه طول می کشد و هر جلسه هم حدودا 30 الی 60 دقیقه زمان می برد. دندانپزشکی که شما به آن مراجعه می کنید باید مهارت کافی در این زمینه داشته باشد تا مواد شیمیایی باعث ایجاد حساسیت و ناراحتی همچون درد لثه  و دندان درد نشود. دندانپزشک برای جلوگیری از تماس مواد اکسید کننده با لثه، از ژل های محافظت کننده استفاده می کند که با یک نور آبی آن را روی دندان در طی مدت زمان انجام بلیچینگ، ثابت نگه می دارد. هزینه بلیچینگ دندان در کلینیک دندان پزشکی نسبت به خانه معمولا گران تر است. البته به موادی هم که برای بلیچینگ استفاده می شود هم بستگی دارد. به طور مثال کلینیک دندانپزشکی ما از مواد اولترادنت آمریکایی استفاده می کند.

نحوه انجام بلیچینگ دندان در کلینیک دندانپزشکی

بلیچینگ فوری دندان

یک روش جدید که اخیرا  برای بلیچینگ فوری دندان انجام می شود، پاور بلیچینگ یا سفید کننده نیرو نام دارد که در آن از هیدروژن پراکسید غلیظ استفاده می شود. استفاده از این روش می تواند دندان های شما را فقط در یک جلسه به صورت کامل سفید کند. اما توجه داشته باشید که دندان های شما به صورت موقت سفید می شوند و بعد از یک تا سه سال دوباره تیره می شوند و ممکن است لازم باشد دوباره این روش را تکرار کنید.

2) Home Bleaching یا بلیچینگ دندان در خانه

این روش بلیچینگ زیر نظر دندانپزشک در منزل و توسط خود فرد انجام می شود. نوع ماده ای که در این روش استفاده می شود، با ماده ای که در مطب توسط دندانپزشک استفاده می شود، متفاوت است. در این روش دندانپزشک از یک قالب از دندان های فرد تهیه کرده و در لابراتوار توسط آن قالب، تری پلاستیکی (نایت گارد) ساخته می شود. ژل بلیچینگ درون قالب نایت گارد ریخته شده و روی دندان قرار داده می شود. مدت زمانی که باید قالب روی دندان ها قرار گیرد بسته به وضعیت دندان های فرد، بین یک الی شش ساعت در روز است. کل پروسه یک دوره درمانی بین یک الی دو هفته برای هر فک می باشد. زیرا در هر بار باید فقط روی یکی از فک ها، قالب قرار گیرد. این روش صبر و حوصله شخص را می طلبد. چنانچه شخص فرصت کافی نداشته و بخواهد بلیچینگ دندان را سریع و در کوتاه ترین زمان انجام دهد، بهتر است این کار را در مطب دندانپزشکی انجام دهد. هزینه این روش نسبت به بلیچینگ دندان در کلینیک دندانپزشکی ارزان تر است. 

بلچینگ دندان در خانه

لازم به ذکر است که قبل از بکار گیری هر کدام از روش های بلیچینگ، باید دندانهایی که پوسیده و دچار مشکل شده اند، ترمیم و جرم گیری صورت گیرد.

برای مشاهده نحوه قرارگیری قالب نایت گارد بر روی دندان ها فیلم زیر را ببینید.

هزینه بلیچینگ دندان

هزینه بلیچینگ دندان با توجه به نوع بلیچینگی که شما انجام می دهید (بلیچینگ در خانه و بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی) متفاوت است ولی معمولا قیمت آن از 800 هزار تومان شروع می شود. بلیچینگ دندان یکی از بهترین روش های سفید کردن دندان است و نسبت به لمینت دندان و کامپوزیت دندان روش بهتری می باشد، زیرا عوارض کم تر و قیمت کمتری دارد. قیمت بلیچینگ در خانه در سال 1400 در کلینیک دندانپزشکی مبین با توجه به اینکه از برند آمریکایی Ultraboost استفاده می شود برای حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان و قیمت بلیچینگ در کلینیک دندانپزشکی دو میلیون و پانصد هزار تومان هست. که اگر هر دو را با هم انجام بدهید از تخفیف ویژه ما بر خوردار می شوید. برای ویزیت رایگان یا مشاوره رایگان از رزرو وقت سایت استفاده کنید.

در بلیچینگ از چه موادی استفاده می شود؟

دو ماده اصلی که در بلیچینگ استفاده می شود، ماده شیمیایی پراکسید هیدروژن و پراکسید کربامید است. پراکسید هیدروژن در مطب دندان پزشکی و توسط پزشک بکار می رود. اما پراکسید کربامید در منزل و توسط خود فرد استفاده می شود. باید در نظر داشت که هر دو روش باید با تایید دندانپزشک زیبایی انجام شود و هرگز خود فرد بدون داشتن آگاهی های لازم دست به این کار نزند.

نحوه سفید شدن دندان توسط مواد شیمیایی بلیچینگ

مواد شیمیایی ذکر شده با نفوذ به ساختار کریستالی دندان، موجب اکسید شدن رنگ دانه هایی می شود که در گذشت زمان روی دندان ها رسوب کرده اند. در نتیجه رنگ عاج دندان نیز روشن تر می شود. نکته ای که حائز اهمیت است این است که به دلیل شیمیایی بودن این مواد، هرگز نباید تماسی بین این مواد شیمیایی با لثه و صورت ایجاد شود.

امروزه در بازار شاهد پودرهای زیادی هستیم که دندان را سفید می کنند. اما باید این نکته را در نظر داشت که این مواد عوارض بدی ایجاد کرده و موجب آسیب جدی دهان و دندان می شوند. مثلا ممکن است باعث سایش و از بین رفتن لایه های مینای دندان شود. لذا باید از محصولاتی در این زمینه استفاده شود که توسط دندانپزشکان متخصص زیبایی، تایید شده باشد.

مراقبت های بعد از بلیچینگ دندان

1) در ساعات اولیه لثه خود را با آب گرم تمیز نمائید. بهتر از برای جلوگیری از درد لثه دندان و التهاب آن را به آرامی ماساژ دهید.

2) از مواد استعمال دخانیات و کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید.

3) دندان های خود را روزی دو بار با آب گرم بشویید.

4) از خوردن غذا ها و مواد غذایی حاوی رنگدانه ها همچون نوشابه تا 24 ساعت اولیه خودداری نمایید و برای داشتن دندان های سفید اگر این مواد به دندان های شما برخورد نمود بهتر از به شستشوی سریع دندان ها اقدام نمایید.

5) از خوردن نوشیدنی هایی مثل چایی پررنگ، قهوه خودداری کنید.

6) از مصرف غذاهایی که سرد می باشند خودداری نمائید.

7) در چند روز اول که می خواهید مسواک بزنید از خمیردندان ضد حساسیت استفاده نمایید تا دندان های شما کمتر دچار حساسیت شود و در بروز حساسیت هیچ نگران نباشید برطرف می گردد.

8) یک هفته بعد از انجام بلیچینگ به دندانپزشک خود مراجعه نمایید تا بررسی لازم صورت گیرد.

9) می توانید بعد از بلیچینگ دندان از نوشیدنی های بی رنگ همچون شیر و آب استفاده کنید.

10) میوه هایی همچون موز و سیب پوست گرفته شده استفاده نمائید.

11) برنج، ماکارونی، نان و سیب زمینی پخته استفاده نمائید.

12) از لبنیات همچون پنیر، ماست، خامه می توانید استفاده نمائید.

مزایای بلیچینگ دندان

1) این روش یکی از روش های ساده سفید کردن دندان ها می باشد.

2) این روش به طور تقریبی بی خطر شناخته شده است.

چنانچه می خواهید بیشتر راجب مزایای بلیچینگ دندان بدانید مطلبی تحت عنوان مزایای بلیچینگ دندان جدیدا منتشر کرده ایم که در این مطلب به صورت مفصل راجب مزایا بلیچینگ دندان بحث کرده ایم.

معایب بلیچینگ دندان

1) یکی از معایب این روش دوان سفید بودن دندان است که در این روش سفید ماندن دندان ها دائمی نمی باشد و بسته به استفاده شما و رژیم غذایی شما تغییر رنگ ایجاد کرده و به ترمیم و یا بازسازی دندان دارد.منظور از رژیم غذایی استفاده از نوشابه های گازدار، مصرف دخانیات غذاهایی که دارای رنگدانه هستند می باشد.

2) باعث حساسیت در بعضی افراد می شود و فرد از این موضوع بسته به شدت حساسیت رنج می برد اما این حساسیت دائمی نبوده و رفع می گردد.

3) نتیجه این شیوه قابل پیش بینی نمی باشد و بسته به لک دندان ، سن و وراثت متفاوت می باشد و با قطعیت از نتیجه این شیوه نمی توان سخن گفت.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب معایب بلیچینگ دندان را مطالعه کنید.

بهترین برندهای بلیچینگ دندان کدامند؟

برند وایت اسمایل و بوست  از بهترین برند های بلیچینگ دندان می باشد که مدل های مختلف بلیچینگ خانگی ( home ) و بلیچینگ های مخصوص کلینیک دندانپزشکی ( office ) در کیت های مختلف (لایت کیور – سلف کیور) و با درصد های مختلف به بازار ارائه می شوند. کلینیک دندانپزشکی مبین از برند آمریکایی بوست (Boost) استفاده می کند.

محصولات دیگری که در داروخانه ها عرضه می شود، ضمن اینکه ممکن است به مینای دندان آسیب وارد کند، اثر کوتاه مدتی داشته و اندکی بعد رنگ دندان به حالت اول برمی گردد. در نتیجه بهترین راه حل مراجعه به متخصص بلیچینگ در این زمینه است.

سوالات متداول بلیچینگ دندان

1 - کدام روش بلیچینگ دندان بهتر است؟

پاسخ به این سوال به شرایط شما بستگی دارد. متخصصان بلیچینگ پیشنهاد می کنند ابتدا بلیچینگ در مطب انجام شود سپس برای اینکه نتایج ماندگارتر و دائمی تری داشته باشید بلیچینگ در خانه را انجام دهید.

2 - هزینه انجام بلیچینگ چقدر است؟

هزینه انجام بلیچینگ با توجه به جنس موادی که می خواهید استفاده کنید و اینکه بلیچینگ را در خانه یا مطب انجام بدهید متفاوت است. هزینه بلیچینگ دندان خانگی در سال 1400 یک میلیون و پانصد هزار تومان و هزینه بلیچینگ در مطب دو میلیون و سیصد هزار تومان است. در صورتی که هر دو به صورت همزمان انجام دهید شامل تخفیف ویژه خواهید شد.

3 - ماندگاری یا دوام بلیچینگ دندان چقدر است؟

ماندگاری بلیچینگ بستگی به بهداشت دهان فرد و هم رژیم غذایی وی دارد. چنانچه فرد از غذاها و نوشیدنی هایی که رنگدانه دارند مثل نوشابه و یا قهوه کم تر استفاده کنند ماندگاری بلیچینگ بیشتر است. البته معمولا بعد از گذشت 3 سال از میزان سفیدی دندان ها کم می شود که نیازمند مراجعه و انجام بلیچینگ مجدد است.

4 - آیا بلیچینگ دندان عوارض دارد؟

تنها عارضه ای که میتوان برای بلیچینگ دندان متصور شد حساسیت های دندانی موقت بعد از بلیچینگ دندان است. این روش نسبت به سایر روش ها همچون کامپوزیت و لمینت عارضه جدی ندارد.

5 - آیا نور بلیچینگ دندان ضرر دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در گذشته از لامپ‌های فرابنفش برای سرعت بخشیدن به فرآیند سفید کردن دندان استفاده می نمودند ولی امروزه از اشعه آبی استفاده می‌شود که هم ایمن ‌تر و هم در دسترس ‌تر است. پرتو این نور آبی از نوع مرئی می باشد و یونیزه نمی باشد. همانطور که می دانید پرتو نور یونیزه باعث جهش سلولی و بروز سرطان می شود ولی با توجه به این که این نور مرئی می باشد، امکان جهش سلولی وجود ندارد. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید آن است که نور زیاد برای چشم ها مضر است و به همین منظور یک عینک به بیمار داده می شود.

ده حقیقت که هرکس باید راجع به بلیچینگ بداند

6 - آیا خانم های باردار می توانند دندان های خود را بلیچینگ کنند؟

در تمامی روش هایی که برای سفید کردن دندان ها وجود دارد چون از مواد شیمیایی استفاده می شود امکان به خطر افتادن سلامت شیر مادر وجود دارد. بنابراین ما می گوییم که انجام بلیچینگ دندان برای خانم های حامله ممنوع است. تحقیقات خیلی کمی در تایید ایمن بودن سفید کردن دندان در دوران بارداری وجود دارد، بنابراین بهترین انتخاب این است که صبر کنید تا این که نوزادتان از شیر گرفته شود و سپس برای بلیچینگ دندان به متخصص بلیچینگ مراجعه کنید.

 

 

سوالی دارید؟

اگر سوالی راجب به بلیچینگ دندان دارید در بخش نظرات همین مطلب آن را بپرسید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ می دهیم.

 

ویزیت رایگان ویژه افرادی که از طریق سایت رزرو وقت انجام می دهند.

کلینیک دندانپزشکی مبین در تهرانسر مفتخر است که به روز ترین خدمات دندان پزشکی را به مشتریان خود ارائه دهد. در این کلینیک با بهره گیری از باکیفیت ترین و جدید ترین مواد بلیچینگ، و از همه مهمتر یک تیم دندانپزشک مجرب و کارآمد، بهترین خدمات را در بالاترین سطح کیفیت، عرضه کند.

 

جهت رزرو وقت و مشاوره رایگان کلیک کنید

 

 

منابع : Hardvard Health 

تاریخ انتشار : 23 آذر 1397 نویسنده : تعداد نظرات : 16 دسته بندی : وبلاگ,بلیچینگ دندان,

ارسال نظر

شماره همراه شما منتشر نمی شود.
نظر حاوی تبلیغ یا توهین تایید نمی‌شود.
برای اطلاع از پاسخ نظر خود، شماره همراه واقعی خود را درج کنید.



زهره 14 دی 1402-10:10
با سلام... لثه های من حساسند و ریشه دندان کمی از لثه بیرون زده ... ایا با این اوصاف بلیچینگ پیشنهاد میشه؟
کلینیک مبین 18 دی 1402-04:24
سلام.بلیچینگ حساسیت دندان را برای شما بیشتر میکند.شما از فلوراید استفاده کنید و به متخصص لثه مراجعه کنید.
ثنا 12 تیر 1402-12:13
سلام وقت بخیر بلیچینگ دندان درد داره حین زمانی که دندان پزشک روی دندان بلیچینگ میکنه؟
کلینیک مبین 2 مرداد 1402-02:30
سلام .درمان بلیچینگ درد ندارد. در بعضی افراد هنگام درمان لثه ها کمی حساس میشوند.
حسن احمدی 29 اردیبهشت 1402-04:37
سلام وقت به خیر من میخوام بلیچینگ انجام بدم میشه بعد از انجام از مسواک برقیم استفاه کنم ممنون
کلینیک مبین 1 خرداد 1402-01:49
سلام. ارتباطی به هم ندارد.مشکلی ندارد.
خانم رهسپار 3 دی 1401-05:29
سلام و خسته نباشید خدمت شما من چند سال پیش ۴ تا از دندونای جلویی فک بالا رو روکش زیرکونیا زدم رنگ دندونای خودم نسبت به روکش تیره و زردتره آیا بلیچینگ کردن باعث خراب شدن روکش هام نمبشه ؟ و اینکه زمان بلیچینگ میشه قالب بلیچینگ رو جوری بسازن که اصلا کاری به روکشام نداشته باشه ؟
کلینیک مبین 5 دی 1401-04:44
سلام.مواد بلیچینگ روی روکش تاثیری ندارد.گزینه ی بهتر برای شما آفیس بلیچینگ هست.
کلینیک مبین 5 دی 1401-04:45
سلام.مواد بلیچینگ روی روکش تاثیری ندارد.گزینه ی بهتر برای شما آفیس بلیچینگ هست.
متین مم 5 آبان 1401-01:26
سلام من بلیچینگ وایت اسمایل انجام دادم هنوز یک هفته نشده دندونم دوباره زرد شده و اثر بلیچینگ رفته علتش چی میتونه باشع
کلینیک مبین 9 آبان 1401-01:48
سلام.نوع تغذیه ،نوع بهداشت، استفاده یا عدم استفاده از دخانیات در ماندگاری و تاثیر بلیچینگ موثر هستند.
مجید 25 مهر 1401-02:55
با سلام، بعد از بلیچینگ کشیدن سیگار چه تاثیری دارد،و تا چند وقت نباید دخانیات کشید؟
کلینیک مبین 2 آبان 1401-01:04
سلام .هرچه مصرف دخانیات بیشتر باشد تاثیر و ماندگاری بلیچینگ کمتر هست.
مینا 22 مرداد 1401-01:43
بیلیچنگ فقد فکی صورت میگرد؟ اخه من یه دندونم رنگ کامپیوزیت یا تیره بوده یا کامپوزیتم رنگش عوض شده فق میخوام اونو درست کنم
کلینیک مبین 23 مرداد 1401-11:57
سلام .بیلیچینگ به صورت فکی انجام میشه.گاهی برای یک دندان بیلیچینگ داخلی انجام میشه .برای معاینه حضوری به دندانپزشک مراجعه کنید.
M..M 14 تیر 1401-03:35
سلام من آفیس بلیچینگ انجام دادم و دکترم فرمودن که هر دو هفته یبار از هوم بیلیچنگ استفاده کنم برای ماندگاری. امکانش هست از برند وایت اسمایل یه نوع خوب معرفی کنین؟
مدیریت سایت 18 تیر 1401-11:39
سلام وقت بخیر ما در کلینیک از برند الترادنت استفاده میکنیم و ماندگاری بهتری نسبت به وایت اسمایل دارد.
شهرزاد 6 اسفند 1400-07:06
سلام وقتتون به خیر ماندگاری تخمینی این روش چقدره لطفا؟ و هزینه اش چند لطفا
مدیریت سایت 8 اسفند 1400-07:02
سلام بستگی به نوع نگهداری و تغذیه شما دارد.
فریبا 27 تیر 1400-06:35
با سلام به دندان پزشک حاذقی مراجعه کردم برای کامپوزیت ایشان صلاح ندونستند و علت رو فشار دندان من و رنگ خاکستری دندانم عنوان کردند و فرمودند پس از مدتی رنگ خاکستری دوباره نمایان خواهد شد . با این وجود آیا مانعی برای بلیچینگ دندانم وجود ندارد؟ سپاس از پاسخگویی شما
علی خلقانی 10 مرداد 1400-04:57
سلام وقت بخیر لطفا عکس دندان خود را به شماره زیر ارسال فرمایید تا مورد بررسی قرار بگیرد 09222912042
مدیریت سایت 14 مرداد 1400-03:58
سلام وقت بخیر لطفا به کلینیک مراجعه کنید تا علت تغییر رنگ دندان و فشار دندان توسط متخصص زیبایی کلینک مشخص شودو مشاوره ودرمان کامل توضیح داده شود
رضا 14 اردیبهشت 1400-05:40
سلام میشه بگید بلیچینگ دندان چه مدت میمونه و برای اینکه دیر تر از بین بره باید چه خوراکی ها رو مصرف نکنیم
مدیریت سایت 26 اردیبهشت 1400-04:23
سلام. ماندگاری بلیچینگ دندان بسیار وابسته به سبک زندگی شماست. استفاده از مواد غذایی دارای رنگ مثل چای و ادویه ها و استعمال دخانیت باعث کوتاه تر شدن عمر بلیچینگ خواهد شد. در صورتی که از مواد غذایی رنگدانه دار استفاده شود سریعا باید اقدام به شستشوی دهان بشود.
هدیه 25 اسفند 1399-01:52
سلام ممنون از توضیحات ۲میلیون و ۳۰۰ فقط برای یک جلسه بلیچینگ هست؟ چون ذکر شده بود که ۳ تا ۴ جلسه ممکنه لازم بشه
اعظم 10 دی 1399-01:20
سلام بلیچینگ خانگی شما چقدر زمان میبره؟ با این اوضاع کرونا میتونم بیام کلینیک شما؟
مدیریت سایت 10 دی 1399-04:24
سلام روز بخیر. بلیچینگ هوم بسته به نوع دندان و میزان موادی که براتون استفاده میشه از ۵ روز تا دوهفته زمان میبره. بابت تشریف فرماییتون به کلینیک هم بله ما هرروز از ساعت ۱۰الی ۲۰ با رعایت کلیه پرتکل های بهداشتی در خدمت شماییم
معصومه 24 آذر 1399-07:37
سلام. موادی که شما برای بلیچینگ استفاده می کنید چی هست؟ ماندگاریش چقدر هست؟
مدیریت سایت 25 آذر 1399-03:22
سلام روز بخیر اسم برند ما boost اولترادنت امریکایی هست
فائزه 20 آذر 1399-09:56
من ارتودنسی کردم و رنگ دنداهام زرد شده و خرابی دندان خیلی زیاد دارم،دنداهام هم خیلی حساس هم هستند از طرفی مبتلا به دیابت هم هستم بااین احوال بلیچینگ رو پیشنهاد میکنید یا لمینیت رو؟
مدیریت سایت 22 آذر 1399-03:15
سلام روز بخیر. دیابتتون کنترل شده هست؟؟
مدیریت سایت 22 آذر 1399-03:26
سلام . روزتون بخیر. اگر دیابتتون کنترل شده باشه .هردو بلامانع هست. شما میتونید برای مشاوره ویزیت رایگان روزهای یکشنبه و سه شنبه به کلینیک مراجعه نمایید. ۴۴۵۰۰۰۰۱
فاطمه یوسفی 20 آذر 1399-01:49
سلام هزینه بلیچینگ دندان در خانه که نوشتید چقدر هست؟ شما چه روشی رو پیشنهاد میکنید داخل منزل یا مطب؟
مدیریت سایت 22 آذر 1399-03:27
سلام روزتون بخیر قیمت بلیچینگ هوم الان یک میلیون و پانصد هزار تومان و قیمت بلیچینگ آفیس دو میلیون و سیصد تومان هست. که اگر هر دو رو با هم انجام بدید. مبلغ کل با احتساب صدهزار توامن تخفیف میشه سه میلیون و هفتصد هزار تومان

پزشکان ما در تلویزیون

رزرو وقت

شما می توانید بدون مراجعه به مطلب به صورت کاملا آنلاین نوبت خود را رزرو کنید. کافی است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما نوبت شما را رزرو کنند.

رزرو وقت رایگان

رزرو وقت

انتخاب بخش مربوطه

نام و نام خانوادگی

شماره تماس

انتخاب بازه تاریخ از

انتخاب بازه تاریخ تا