طرح لبخند زیبا

آخرین بروزرسانی : 16 آذر 1397

اصلاح طرح لبخند در تهرانسر

دندان پزشکان کلینیک دندانپزشکی مبین، ارائه دهنده خدمات اصلاح طرح لبخند در تهران می باشد. برنامه ریزی صحیح، به کار بردن جدیدترین تکنیک های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد باعث می شود که تا به صورت دائم دندان های درخشان و البته لبخندی زیبا داشته باشید. برای اطلاع از قیمت با شماره تلفن ۴۴۵۰۰۰۵۷ تماس بگیرید.

لبخند قدرتمند ترین نمادی است که در چهره هر فرد نمایان می شود. متأسفانه برخی از افراد جامعه به واسطه داشتن مشکلات دهان و دندان، از این بابت که طرح لبخند زیبا و جذابی ندارند، بسیار ناراحتند. اما خبر خوش برای آن ها اینست که با وجود درمان های مختلف دندانپزشکی از جمله ارتودنسی، می توان این مشکلات را به راحتی برطرف نموده و طرح لبخند فرد را اصلاح کرد.

طرح لبخند زیبا

ارتودنسی و طرح لبخند زیبا

بسیاری از افرادی که دارای دندان هایی نامنظم و یا دچار ناهنجاری های فک و دندان می باشند معمولا با استفاده از ارتودنسی به رفع این مشکلات خواهند پرداخت. برای داشتن طرح لبخند زیبا با استفاده از مشاوره های یک متخصص ارتودنسی می توان به بهترین گزینه در جهت درمانی مناسب دست یافت.

ارتودنسی دندان یکی از روش هایی است که موجب تغییراتی در نظم و ترتیب دندان ها می شود. در واقع با استفاده از براکت های ارتودنسی می توان به دندان ها و فکین کمک کرد تا در موقعیت صحیح و اصلی خود منتقل شوند. در این صورت پس از پایان درمان فرد می تواند یک طرح لبخند منحصربفرد را در چهره خود مشاهده نماید.

دندانپزشکان به طور معمول با در نظر گرفتن شرایط بیمار از جمله سن او و نیاز های جراحی که شاید در موقعیت فکین داشته باشد، از شیوه های مختلفی جهت درمان بهره خواهند برد. در حقیقت امروزه با وجود طیف گسترده ای از لوازم و دستگاه های ارتودنسی و تکنیک های پیشرفته ای که وجود دارد، دستیابی به نتایجی موفقیت آمیز در حصول یک طرح لبخند زیبا کار سخت و دشواری نیست.

ارتودنسی دندان

مراجعه به مراکز تخصصی دندانپزشکی

توجه داشته باشید که تنها مراجعه به متخصصین دندانپزشکی شما را در داشتن یک طرح لبخند زیبا یاری خواهد کرد. متأسفانه بسیاری از افرادی که بصورت تجربی برخی از فرآیند های دندانپزشکی را انجام می دهند، از طریق شیوه هایی غیر اصولی وارد عمل شده و بیشتر با سلامت بیماران بازی خواهند کرد.

در نتیجه مراجعه به یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی که دارای کادری حرفه ای و مجرب باشد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تنها یک دندانپزشک ماهر می تواند بهترین، اصولی ترین و سریع ترین شیوه درمانی را در اختیار شما قرار دهد که در نهایت منجر به بروز یک طرح لبخند فوق العاده بر روی لبانتان خواهد شد.

تجربه طرح لبخند زیبا با دندانپزشکی زیبایی

هدف دندانپزشکان و متخصصان ارتودنسی در اصلاح طرح لبخند، اجرای بهترین طرح درمانی است. در واقع آن ها با تمرکز بر ناهنجاری موجود سعی دارند تا در پایان کار زیباترین لبخند را به بیمار خود هدیه دهند. باور اکثر دندانپزشکان اینست که طرح لبخند زیبا به طرز قابل توجهی سبب افزایش اعتماد بنفس فرد می شود و می تواند زیباترین تصویر را در اولین برخورد با دیگران برایشان به همراه داشته باشد.

جهت زیباتر شدن طرح لبخند در بیشتر مواقع بیماران تمایل دارند که از سایر درمان های ترکیبی دندانپزشکی زیبایی نیز بهره مند شوند. برای مثال افرادی که ابتدا دندان های خود را ارتودنسی می کنند، پس از اتمام این دوره با روش های سفید کردن دندان، استفاده از لمینت دندان یا روکش کردن دندان ها به زیباتر شدن دندان ها و برطرف کردن نقص های ظاهری آن کمک خواهند کرد.

طرح لبخند زیبا

داشتن طرح لبخند زیبا تا چه حد بر کیفیت زندگی افراد اثرگذار است؟

بیشتر پژوهش ها بیانگر اینست که افراد از کودکی به دلیل نداشتن یک طرح لبخند زیبا از جمع دوستان فراری بوده اند. حس شرم و خجالت به علت داشتن دندان هایی نامرتب و جلو یا عقب زدگی فک ها این افراد را به منزوی شدن سوق می دهد. علاوه بر این نباید فراموش کرد که آن ها با بسیاری از مشکلات از جمله پوسیدگی دندان ها و … زودتر از موعد مواجه می شوند چرا که نمی توانند دندان ها و محیط بین آن ها را به درستی نظافت کنند.

طرح لبخند زیبا

ظاهر دندان ها بر کیفیت زندگی افراد تأثیر قابل توجهی دارد. این اثر تنها منحصر به خوردن و آشامیدن نمی شود بلکه فراتر از آن رفته و دارای اثرات روانی و اجتماعی نیز خواهد بود که به مراتب خیلی جدی و بااهمیت است.

بیان تمامی این مباحث یک هدف دارد و آن بیان این حقیقت است که اگر افراد از سلامت دهان و دندان برخوردار نباشند در نتیجه طرح لبخند زیبایی نخواهند داشت. بدین ترتیب بهره مندی از استراتژی هایی که به افراد از سنین کودکی کمک کند تا موجب افزایش سلامت دهان و دندان هایشان شوند، بسیار مهم است.

تاریخ انتشار : 30 مهر 1397 نویسنده : تعداد نظرات : 0 دسته بندی : وبلاگ,طرح لبخند,

ارسال نظر

شماره همراه شما منتشر نمی شود.
نظر حاوی تبلیغ یا توهین تایید نمی‌شود.
برای اطلاع از پاسخ نظر خود، شماره همراه واقعی خود را درج کنید.



پزشکان ما در تلویزیون

رزرو وقت

شما می توانید بدون مراجعه به مطلب به صورت کاملا آنلاین نوبت خود را رزرو کنید. کافی است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما نوبت شما را رزرو کنند.

رزرو وقت رایگان

رزرو وقت

انتخاب بخش مربوطه

نام و نام خانوادگی

شماره تماس

انتخاب بازه تاریخ از

انتخاب بازه تاریخ تا