معروف ترین برند های ایمپلنت دندان

آخرین بروزرسانی : 30 بهمن 1402

انتخاب مطمئن ترین برند های ایمپلنت دندان

با توجه به شرایط مختلف کلینیکی ایمپلنت های دندان را در انواع مختلفی طراحی و تولید می کنند. برخی از این ایمپلنت ها به ایمپلنت های فوری معروف اند و به سرعت می توان کار کاشت ایمپلنت را به وسیله ی آن ها انجام داد. برخی قطر کمی دارند و برای مواردی که فاصله ی ریشه ها از هم کم باشد مورد استفاده قرار می گیرند. برخی دیگر کوتاه و پهن می باشند و برای مواقعی که استخوان فک نازک باشد از آن ها استفاده می کنند. تمام موارد گفته شده و دسته بندی های دیگری که در این حوزه وجود دارد بر اساس برند های ایمپلنت دندان انجام می گیرد. در رابطه با برند های ایمپلنت دندان می توان گفت که تمام این موارد طبق استاندارد های موجود به طراحی و ساخت ایمپلنت ها می پردازند و معمولا همه ی این موارد کیفیت های اولیه و لازم را دارند. مواردی مانند طول عمر ایمپلنت ها، دوام و استحکام، درصد موفقیت کاشت و ... از جمله دلایلی است که یک برند را نسبت به برند های دیگر برتری می بخشد.

ممکن است برای این که بتوانید بهترین برند های ایمپلنت دندان را انتخاب کنید دچار چالش شوید و این کار برای شما کمی مشکل باشد. اما اگر می خواهید مطمئن ترین برند های ایمپلنت دندان را انتخاب کنید بهتر است معیار هایی را در نظر بگیرید. از جمله این معیار ها می توان به سابقه شرکت سازنده اشاره کرد. علاوه بر این سرمایه ای که یک شرکت تولید کننده ایمپلنت دندان برای بخش تحقیق و توسعه اختصاص می دهد از اهمیت بالایی برخوردار است. معیار دیگری که می تواند در انتخاب محصولی مناسب کمک کننده باشد طول عمر ایمپلنت ساخته شده می باشد. ایمپلنت مرغوب ایمپلنتی است که حداقل 10 سال کارایی لازم را داشته باشد. یک برند مطمئن برندی است که همه ی اجزای محصولات خود را به بازار ارائه کند و اجزا به راحتی در دسترس عموم قرار گیرد. در تهیه ی هر محصول توجه به گارانتی یکی از اصول اولیه می باشد. ایمپلنت دندان هم از این موضوع مستثنی نیست و برای انتخاب بهترین برند های ایمپلنت دندان لازم است به گارانتی و ضمانت آن توجه لازم را داشته باشید.

ایمپلنت های دندان

ایمپلنت های دندان

شناخته شده ترین برند های ایمپلنت دندان

امروزه 5 شرکت برتر در سراسر جهان در حوزه ساخت ایمپلنت های دندانی شناخته شده اند که 150 کشور جهان از محصولات این برند های استفاده می کنند. این 5 شرکت معروف بیشتر از 30 سال است که در حوزه تولید ایمپلنت فعال می باشند و محصولات خود را در بالاترین کیفیت به بازار ارائه می کنند. در ادامه به شناخت بیشتر بهترین و شناخته شده ترین برند های ایمپلنت دندان می پردازیم.

1_ شرکت استرومن: قدیمی ترین برند تولید ایمپلنت دندان را می توان برند استرومن معرفی کرد. این شرکت به عنوان یک شرکت سوئیسی شناخته می شود که از جمله ویژگی های محصولات این شرکت می توان به تولید ایمپلنت های مبتکرانه، متنوع و دقیق اشاره کرد.

2_ شرکت نوبل بیوکر: این شرکت هم یکی از شرکت های سوئیسی می باشد که دفتر مرکزی آن در زوریخ سوئیس می باشد. از جمله ویژگی های این برند می توان به سابقه ی طولانی آن اشاره کرد به طوری که حدود 80 سال است که محصولات این برند را می توان در بازار مشاهده کرد.

3_ دنتس پلای سیرونا: این شرکت در گذشته با نام آسترا تیچ شناخته می شد و از جمله ویژگی هایی که این شرکت را در 5 گروه شناخته شده ترین برند های ایمپلنت دندان قرار داده است می توان به نمایندگی گسترده این شرکت در 120 کشور جهان اشاره کرد.

4_ زیمر بیومت: این شرکت به عنوان یک شرکت آمریکایی در سراسر جهان شناخته شده می باشد. ایمپلنت های تولید شده توسط این شرکت را می توان از جمله گران ترین ایمپلنت ها در سراسر جهان معرفی کرد که البته کیفیت بالای آن باعث شده است که قیمت آن برای یک سری از مصرف کنندگان اهمیت نداشته باشد.

5_ بیوهوریزونز: یکی دیگر از شرکت های آمریکایی می باشد که از سال 1397 مشغول به فعالیت در حوزه ساخت ایمپلنت دندان است. تکنولوژی های استفاده شده در این شرکت را می توان از جمله به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های ساخت ایمپلنت معرفی کرد.

بهترین برند های ایمپلنت دندان

بهترین برند های ایمپلنت دندان

کدام کشور را می توان بهترین تولید کننده ایمپلنت معرفی کرد؟

امروزه کشور های متعددی در حوزه طراحی و تولید ایمپلنت دندان فعال می باشند. اما معمولا با توجه به سابقه ای که برخی از کشور ها دارند آن ها را بهترین تولید کنندگان در این حوزه معرفی می کنند. بهترین برند های ایمپلنت دندان در کشور های سوئیس و آمریکا مشغول به فعالیت می باشند و بخش عمده ای از بازار جهانی در انحصار این شرکت ها می باشد. البته در کنار این دو کشور می توان به کشور هایی مانند هند، کاستاریکا و تایلند به عنوان کشور های تولید کننده ایمپلنت دندان اشاره کرد که در سال های اخیر توانسته اند محصولات خود را به کشور های دیگر صادر کنند و اعتباری در این حوزه به دست آورند.

تمام مواردی که در رابطه با معیار های انتخاب بهترین برند های ایمپلنت دندان و هم چنین مطالبی که در رابطه با شناخت برترین برند ها بیان شد می تواند معیاری های نسبی برای انتخاب باشند و انتخاب مناسب ترین گزینه باید با نظر پزشک متخصص اتفاق بیفتد چرا که این محصولات برای شرایط کلینیکی مختلف طراحی می شوند و تشخیص این شرایط از عهده ی پزشک متخصص ایمپلنت بر می آید.

شناخت برندهای ایمپلنت دندان

شناخت برندهای ایمپلنت دندان

برای مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت به کلینیک دندانپزشکی مبین  و  به بهترین دندانپزشکی در غرب تهران مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید:

ایمپلنت دندان فوری چیست؟

چگونگی اجرای ایمپلنت برای افراد سیگاری

مهم ترین دلایلی که باعث میشود دندان خود را ایمپلنت کنید

تاریخ انتشار : 16 بهمن 1402 نویسنده : تعداد نظرات : 0 دسته بندی : وبلاگ,ایمپلنت,

ارسال نظر

شماره همراه شما منتشر نمی شود.
نظر حاوی تبلیغ یا توهین تایید نمی‌شود.
برای اطلاع از پاسخ نظر خود، شماره همراه واقعی خود را درج کنید.



پزشکان ما در تلویزیون

رزرو وقت

شما می توانید بدون مراجعه به مطلب به صورت کاملا آنلاین نوبت خود را رزرو کنید. کافی است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما نوبت شما را رزرو کنند.

رزرو وقت رایگان

رزرو وقت

انتخاب بخش مربوطه

نام و نام خانوادگی

شماره تماس

انتخاب بازه تاریخ از

انتخاب بازه تاریخ تا